PKN
Protestantse Gemeente te Engwierum

Startzondag

Zondag 10 september, startzondag
“Ga mee!”. Ds. Johan Stander startte met een welkomstwoord en een kernlezing rond “De Emmaüsgangers”. We zongen opwekkingsliederen, deden een scrabble-spel waarmee al onze namen verbonden werden met de naam “God”. Na het beluisteren van een verbindingslied was het plan te gaan wandelen. We waren echter met een klein clubje en we besloten gezellig rondom de avondmaalstafel te gaan zitten. Onder begeleiding van dominee en met een lekkere versnapering van Jantje Bakker hadden we een bakje koffie en een goed gesprek met elkaar. Er was genoeg onderling vertrouwen om met elkaar de vraag “Heb jij misschien, net als de Emmaüsgangers, ook deze ervaring gehad? Dat je God tegen kwam in je leven? Misschien dat je je daar achteraf bewust van werd?” te behandelen. Het werd een fijne, waardevolle ochtend. Op naar het winterwerk. Ga jij ook mee?

Kerkdienst

Om de 2 weken, is er om 9.30 uur Kerkdienst in de PKN kerk.

BELEIDSPLAN
Beleidsplan van de Protestantse Kerk in Ingwierrum:

Beleidsplan 2019-2023